Опубликован 2020-11-05

YORDAMCHI MAKTABLARDA PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI

Аннотация


YORDAMCHI MAKTABLARDA PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI haqida so`z boradi

 

Как цитировать


Tangirova, D. (2020). YORDAMCHI MAKTABLARDA PEDAGOGIK TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISHNING NAZARIY ASOSLARI. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(79). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2990

Библиографические ссылки


Usmonov, A. (2020). Soliq terminlarina tartibga solish haqida. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(09), 6. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2678
Usmonov, A. (2020). Публицистик матнда уюшиқ бўлакларнинг кўлланиши (Тохир Малик асарлари мисолида). Архив Научных Публикаций JSPI, 1(09), 5. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2681
Abdullayev, J. (2020). Javohir Abdullayev Algoritmlash asoslari. Архив Научных Публикаций JSPI.
Usmonov, A. (2020). Pedagogik texnalogiyalar–o`quvchilarning bilimlarni o`zlashtirishning samarali vositasi. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(09), 5. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2675
Usmonov, A. (2020). Ona tili mashg`ulotlarida Zulfiya ijodini o`qitish usullari. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(09), 7. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2664
Usmonov, A. (2020). Tohir Malik asarlarida qo’pol so`zlarning qo’llanish. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(09), 5. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2668

Usmonov, A. (2020). “Boburnoma”da forscha so`zlarning qo`llanish tahlili. Архив Научных Публикаций JSPI, 24(1), 5. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/2671

Авторы


Dilbar Tangirova

JSPI

Ключевые слова:

yordamchi maktab, metodika, usullar

Выпуск


Раздел: Articles

Copyright (c) 2020 Архив Научных Публикаций JSPI

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Отправить материал

Powered by I-Edu Group